Leuk apparaat. Leuke kleur en fijn dat die indrukken is en dan stopt die automatisch. Zo hoef je nooit te gokken of er genoeg bruis in zit
Geweldig ding. Ik was eerlijk gezegd een beetje bang dat dit een miskoop zou gaan worden, maar ik werd enthousiast van de kleur en het duurzame karakter. Inmiddels gebruiken we de Fizz nu een maand en ik ben enorm blij met deze aankoop, totaal geen miskoop! We drinken (zeker met het warme zomer weer) heel veel water en de fizz zorgt dat we altijd bruiswater in huis hebben en geen wegwerp plastic flessen meer hoeven te gebruiken.